ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Az alábbiakban a weboldalunkhoz kapcsolódó általános információkat, tájékoztatásokat és jogi iránymutatásokat találja.
Cégadatok
ZOOM 2003 BT. | |
---|---|
Vevőszolgálat: | 2000 Szenttendre, Kossuth Lajos utca 16. |
Székhely: | 2000 Szentendre, Nap utca 9/a |
Adószám: | 21139929-2-13 |
Telefon: | +36 303278454 |
Fizetési feltételek
Előleg – Eladó a megrendelés elindításához a megrendelt áru gyártója, mennyisége vagy értéke függvényében előleget kérhet, amely a teljes összeget is jelentheti. Erről az eladó a megrendelőt a megrendelést követően emailben vagy telefonon tájékoztatja. Az előleg fizetése banki átutalással vagy készpénzben történhet.
Számla – Eladó az előlegről és/vagy a vásárlást követően a vásárló részére számlát állít ki a megvásárolt termékekről. A kiállított számla a megrendelésben megadott adatok alapján készül el. Cégek esetén szükség van az adószám megadására is. A kiállított számla elektronikus számla, ami az érvényes számviteli törvényeknek megfelelően tartalmaz minden szükséges információt. A számlát nem nyomtatjuk ki, a számlát pdf formátumban kiküldjük a vásárló által megadott email címre.
Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat:
- banki előreutalás
- készpénzben való fizetés
A megrendelt áruk átvételének a módjai
Az áru kétféle módon kerülhet a megrendelőhöz: személyes átvétellel bemutatótermünkben, előzetes egyeztetés alapján, illetve futárszolgálattal. A termékeket Magyarországon és külföldön is kiszállítjuk. A külföldi kiszállításról megrendelés előtt pontosítunk.
Házhozszállítási díj
Kiszállítás díja a kiszállított mennyiségtől függ, erre mindig előzetes ajánlatot adunk.
Szállítási határidő
A szállítási határidőt a megrendelés visszaigazolása után tudunk adni, amennyiben szállítási határidő nem felel meg Önnek, megrendelését módosítani vagy törölni is tudjuk természetesen.
Árak és adatok
Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az Áfát, továbbá magyar forintban értendők. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek!
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA minden nálunk vásárolt termékhez.
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla kiállítási dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott lámpatesteket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén: Az észlelt meghibásodást írásban be kell jelenteni ügyfélszolgálatunkon. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék belátható időn belüli cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen ugyanúgy biztosítjuk a cserét.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, cégünk csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a 72 órán belül meghibásodott termék cseréjét.
Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Elállás joga
A távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ vállalkozásunkra nem vonatkozik, így sem a 14 munkanapon belüli, indokolás nélkül elállás sem azon túli bármilyen indokolt esetű elállás vagy csereszavatosság nem vonatkozik a nálunk vásárolt termékekre! Itt hívjuk fel a figyelmet arra, hogy cégként vásárolt termékekre más szabályok vonatkoznak, mint a természetes személyként vásároltakra!